Snart

dags o bege sig hemmat igen...kanns inget kul Jag gillar London som bara den...skulle vilja stanna ett par dagar till.

Idag har vi avverkat Madame Tussau eller hur det stavas...det var sadar, givetvis ska man val se det nar man ar har men hade lite hogr forvantningar.

Sedan en tur till Portobello Market. Tank er Marieberg ggr 10 med folk  vid jul, sa var det pa denna marknad.
Sa rimligtvis borde jag inte fixat o gatt dar med tanke pa min panik over mycket folk, fast det funkade riktigit bra.
Kanske beror det p[ alla antikvitetsaffarer.....:-))..otroligt mysigt omrade med sa fina hus.
Det ar lite som sagovarld....


Nu ska vi slapa fram vaskorna


Bye for this time London
Seee e uuu soooon again


(alltsa det ar inte latt med engelskan, har kommit pa mig sjalv att lata siom han i varldens basta hotell, han som alltid barjar prata skanska nar han tror det ar engelska...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits