Resfeber

Här sitter jag o har lite resfeber. Det blåser storm ute o jag funderar lite på hur det känns o flyga i storm. Blir det luftgropar, går det tungt, kommer planet kunna lyfta?

Blir en utmaning med när vi väl är framme, ska vi lyckas ta tbana o komma rätt?

I vilket fall, jag lyckades boka på syrran i en rullstol o det vore ju skitkul om det nu står nån på flygplatsen som möter upp för att köra henne i den rulstolen, en egen transportör fram till flygplanet, kanske har dom kört fram en speciallyft just för hennes skull så hon ska komma på.
Tänk om vi blir stämda på miljonbelopp för vi varit missvisande:-))


Hur som det ska bli jäkligt skönt o åka iväg ett par dagar, o framförallt, lite svårt o beodra in mig just nu hehe


God däääääj på er alla!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits