Greetings from Cyprus!

Jaha nu ar vi da har i detta varma land. Det ar lite annorlunda mot Turkiet.

Minuskontot: Hotellet ar vidrigt o sjalva buffen som ingick ar mer an vidrigt, gar inte att ata, maten star pa fran 13 00 o sen till kvallen. I morse var det mogligt brod till frukost....iiisch!
Vi bor 5 st i en lgh med en icke fungerande toalett...ni kan ju bara tanka er kontentan av det!

Nar vi kom ner forsta dagen blev jag jattesjuk o vommerade in toaletten ordentligt, tank er hur kul det ar da med en toa som spolar en gang av hundra.

Pluskontot: Det har varit vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt!! Aven om inte solen har skinit fran morgon till kvall har vi haft mer sol an moln. Igar var vi pa en underbar batutflykt o akte 4 timmar langs med kusten. Cypwrn ar vackert.
Det finns en mycket god ol har som heter Keo, den gar pa pluskontot med!

Hade jag druckit sprit hade jag varit lycklig, man koper en liter for typ 30 40 spann, men man ser anda inga alkisar...jaa det ar val kanske nan full svensk da

I morgon dyker vi ner igen under parasollet, det som ar lite bobbigt ar nagra enerverande Irakier, tror dom farskte fa ragg hos Susanne som ar med.

JASSAS pa er alla!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Är inte Irakier alltid enerverande?? Jag tror det är så!

2010-05-17 @ 23:06:55
Postat av: Ann-Sofi

Ser detta STORA problem med toaletten.. har du kunnat .. på en vecka?

2010-05-21 @ 22:02:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits