Fashion Pack

..som sagt, inte fota...men vi sket i det o fick till några bilder iallafall!




I hällande ösregn kom vi äntligen iväg då på krogshowen med FP.
O min recension säger 4 spårvagnar.
Öppningen var lite för lång med bara sjungodansnummer men efter ca en 20 min så höjdes nivån avsevärt!
Gott o blandat med humor o dans o snygga "kvinnor"...

Kvällens genomgående fråga var (som så säkert många andra också tänker) vadfan gör dom av "paketet"..allt ser ju kvinnligt ut på dessa män!
Jag kan tycka att primadonnan i det hela kanske får lite för mycket kredit, alla andra hamnar lite för mycket i skymundan av honom, för mig är det en helhetsshow inte en enmansshow, sedan är jag ju säkert lite färgad(hahahaaha) av R som är med i och med att jag känner han o tycker han är superduktig helt på egen hand.

I vilket fall, som Mari sa: Det här var bättre än Ladys night...så självklart ska ALLA som vill ha lite kul gå o kolla!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits