Parabol..

..i hemmet! ja nu ska den bara monteras upp o installeras in hur man nu gör det. Skulle komma nån monteringsgubbe hit framöver och det är nog bra för jag kan tänka mig att skulle jag vara med o installera skulle det väl sluta ungefär som när jag ska hänga gardiner.
Det är tur att jag har en företagsam sambo som ordnar såna där tekniska, materiella ting för det ligger inte för mig att hålla på med sånt.

Nu är julhelvetet över för denna gång och det känns riktigt skönt. Nytt år med en del förändringar vad gäller arbetstider och diverse annat. Alltså ett nytt år med lite utmaningar, me Like.

För övrigt så önskar jag mig ett badkar, kanske nåt att börja tjata om nu så kanske det dyker upp i julklappsäcken kommande jul:-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits