En eller ett par röster från förr...

Det har varit en flashbackvecka detta. I torsdags ringde en gammal klasskompis från grundskolan, en utav de få som jag verkligen håller av sen den tiden, o vi talade om allt o inget precis som det inte varit typ 20 år sedan vi talats vid(vi har pratat vid nåt mer tillfälle) jag gillar henne och vill träffa henne men hon bor ju förtusan låmngt uppe i norr så att åka dit är ungefär som att sitta o bila ner till Italien eller nåt, det tar sån tid!

Sedan i torsdags så ringde Skåne Annelie, och lämnade meddelande, och igår äntligen fick jag tillfälle att ringa upp!
Visserligen ringde jag fel först o hamnade hos Palmqvist i Önnestad men efter lite fix o trix kom jag r'ätt.

Så kul o höra hennes röst, samma ironiska humor finns kvar, och vi hade en hel del o skratta åt!

Hoppas verkligen vår sammankomst blir av som vi pratade om!

Det är väl ungefär vad denna helg bestått av: telefonsamtal, åkalämnabilfix, liggapåsoffan, hämta kraft.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits