Nån

schemaexpert blir jag aldrig och vill nog inte vara det heller! Jag hittar hela tiden fel på det schemat vi åstakommit och känner att vatten över huvvet är ett bra uttryck!

Jag hoppas verkligen att sista biten är lagd nu om inte, ja då får vi anlita nån expert(BiPitt).


Helgen har avlöpt väl, det går ju fort när man väl är på plats men när man står på onsdagen inför ett 4 dagars pass, då känns det väldigt långt.

Annars då? Jaa bilhaveri ggr 1000, kallt som fasen, för mycket snö(ser hur vårt lilla uthus så småningom kommer att bli husbåt här i vår)

Jag är konstant godissugen, speciellt efter choklad.

O i morrn är jag ledig, skönt det

Kommentarer:
Postat av: Robert

Det där me suget efter choklad det är nog bara för att du inte träffat mig på flera dar!

2010-02-08 @ 00:10:02
Postat av: Kollegan

HAHA, men vad är min anledning då???Ja jag bara äter..men men blir väl å köpa en större storlek på bikinin istället-:)Ja idag är det ju MÅNDAG!!!!

2010-02-08 @ 08:29:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits