Med tanke på...

...snökaoset som varit i helgen så kan jag känna mig mäkta stolt att jag faktiskt tagit mig fram o tillbaka till jobbet utan nåra större problem. Vägarna har varit vidriga o på de flesta ställen har det bara funnits en vägbana att köra på......men det som ändå har varit värst har varit att möta dessa blåbussar som skiter fullständigt i hur vägen er ut eller vad dom möter...dom tar bara plats o braschar på precis som det vore en solig dag på sommarn med fri sikt o ingen halka eller snömodd. Jag är mer rädd för dessa än för snömassorna!

Idag blev det extrajobb på lediga dagen, så nu kör jag en 10 dagars vecka, är inte ledig förrän fredag.

Fick skjuts av Båbärt till Mberg för jag tänkte att där kanske jag kan åka med en buss hemåt, men kom på att jag inte hade plånbok med mig o nu förtiden kan man inte åka buss o betala med kontanter utan man måste ha nåt kort. Saker o ting blir så krångliga så här på ålderns höst!


I vilket fall så kom min käre sambo o hämta mig o i väntan på honom hann Vi gossipa lite om HEMLIGHETER..

Det var kul!

Jag ska definitivt ha en picnic vid Oset i sommar


Kommentarer:
Postat av: Båbärt

Glöm oset!!!

2010-03-01 @ 00:28:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits