Föreläsning idag...

mycket intressant! Bo Hejskolv hette han vi lyssnade på. En hel del tankar for genom huvudet under dagen,  både positivt o negativt, i mångt o mycket gör vi en del fel i vårt arbete om man ska utgå från hans resonemang. Men hur som en välbehövlig dag med tanke på att vi har det lite snurrigt i gruppen nu, nya influenser o tankar kan verkligen få saker o ting o räta till sig.

Synd bara att Båbärt förstörde hela min dag när det kom på tal om beslutet av högertrafik i Sverige(1967) så gott som alla röstade tydligen emot det men det blev högertrafik iallafall.

Båbärt vänder sig då till mig o frågar: Men, var det verkligen så???

Precis som om jag skulle veta det!! Återigen dessa antydningar till att jag inte kan vara i den åldern jag är ute myyyycket äldre.


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Haha hmm den där Båbärt verkar vara en elak pojk :)Vi får ta och hämnas ...

2010-02-19 @ 20:07:55
Postat av: Båbärt

KVINNOR!!! Misstolkar allt, it's a fact!

Jag syftade ju på att du är så beläst å vet mycket!

Men hur kan man säga nåt snällt till en kvinna utan att det misstolkas till nåt negativt!

But god knows I try!!!

2010-02-21 @ 23:06:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits