Laaaang resvag!

Akte ju till Soffan redan ig[r kv'all, pa tunnelbanan till henne sag jag bland det langsta i nagelvag jag sett TAnagelvag alltsa!!
De var sakerligen minst 1 cm o val malade...pedikyr har jag fatt lara mig att det heter....

Vid 2 nan gang kom jag i sang, men somnade kanske vid halv 4 for att sedan ga upp kvart i 5.. Vi lyade o tog taxi till stationen o sedan ut till arlanda....

Val dar sa dom att vart flyg skulle ga direkt till Dublin...tjoho tankte vi...fan vad skont att sllippa vantan...men sen visade det sig att det var vara vaskor som fick aka direkt....vi fick snallt stanna i England...typ 5-6 timmar eller vad det blir....en seeeeg vantan...o dar kunde man inte handla med euro...eller jaa det gick men dom vaxlade om pa nat vis o tog ut varsta avgiften, i vilket falll vi handlade lite grann sa vi ficj nagra pund tbxs i vaxel...som vi gick o skramlade med ett tag...

Nar vi checkade in pep det hejvilt om mig sa det var bara o bli visiterad..sen hann jag inte mer an en bit...sa blev det visitation igen OCH fotografering...undrar om dom tror att jag ar nan terrorist eller liknande...

Fran flygplatsen tog det en timma sen in med buss, till Dublin...10 minuter till vandrarhemmet, som ar skitfint...
Vi bor sa vi har en typiskt Irsih bakgard...o ett hus ar skitfint pa gatan, det andra ar bara trash!....

Nu ska jag stupa isang...kommer nog sova ovaggad....


Kommentarer:
Postat av: Robert

Du hade ju på dig en massa metall så du skulle få bli visiterad av nån snygg vakt, försök inte!

2010-08-06 @ 11:37:56
Postat av: Kollegan

Skönt & höra att ni efter en låång resa ,,,kom fram som ni skulle-:)

2010-08-06 @ 12:54:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits