Premiärturen för i år..

..är avklarad! Tog en liten svängom med Berta, tänkte jag skulle få LF på lite ta körkorttankar så vi stoppade på vägen vid jobbet för att hon skulle provköra. Men icke, gick inte o övertala henne. Synd!

En utav brukarna fick provsitta istället o oj vilken lycka det var! Kul o se. Det värmer.

Sedan tog vi en liten rundtur för o stanna på Svea o svulla räkmacka..

Problemet är att jag kör för fegt o sakta(fortfarande) jag nästan ramlar i rondellerna o jag hör hur J svär bakom mig.

Men vad fan, det är så mycket o hålla reda på, det är rullgrus o kontroll av kurva o så ska man blinka o så ska man inte blinka o så ska man gasa på lite lagom...

Jag är fortfarande av den åsikten att jag älskar 70 vägar, där går det alldeles lagomt fort.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits