Löningsöl med Sofiaparken..

..här är nåra av juvelerna, eller rättare sagt Christian, han är en avdankad Sofiaparkare, det var han som fick min tjänst på Mobacka, o när han började där så Började jag på Sofia.
Nu är det dags för Mobacka igen för min del, o när jag satt i det samtalet med Arbetsledaren, så ringde Christian för o avbryta sin tjl så nu framöver blir han o jag jobbarkompisar, jag går på min gamla rad som blev hans, o nu är han inne på en annan rad. Verkar det rörigt? Det är det men det blir KUL!

Det var en trevlig kväll, speciellt när vi satt på puben o alla var som med. Jag drack nada o ändå går jag som jag vore bakis idag.

Åldern tar ut sin rätt!

Kommentarer:
Postat av: BiP*tt

Ja jag blir bakis bara av att se andra dricka alkohol...men så är jag ju oxå full av empati!!!!

2009-09-26 @ 18:52:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits