Födelsedag

En lång jobbardag för att sedan komma hem till smörgåstårta o paket:-)

Till lite av en besvikelse så var tårtan inget vidare, den håller inte samma klass som Maggan tårtan, tyvärr, men smörgåstårta är ju alltid smörgåstårta så visst gick det att trycka ner en del...

Paketskörden har bestått av:
En svinsnygg Ittala kaffekopp( som jag nu ska samlan ihop ett gäng av) Tack o puss Sofie!

Orkide, en ny utmaning till nästa års födelsedag, fick ju en förra året med som jag faktiskt har lyckats få att blomma igen som bara den, vattning en gång i veckan, i krukan thats it.

En underbar ligga i soffan pläd, den blir perfekt nu i höst

En väldigt stilsnygg askkopp

En fylld påse med härligt gula kantareller med ett fint kort

Trisslott(no vinst)

Bok

Tror inte jag glömt nåt *funderar*

Jaa mycket paket för en 37 åring:-)

Kommentarer:
Postat av: Kollegan

Haha...Ja undra va jag får när jag fyller 27??????

2009-09-06 @ 22:04:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits