Summering

..av dagen. Jag var lite stressad idag för jag skulle iväg med en brukare jag inte haft tidigare. Sånt kan alltid vara lite svårt, men jag bestämde mig för att försöka ha is i magen o inte tro att det skulle gå åt skogen och på nåt underligt vis lyckades jag behålla det lugnet och allt flöt på utan större problem! Very Nice!

Negerpöjken lockade som vanligt fram en hel del skratt, han är helt enkelt puckad emellanåt med sina uttalanden o sjuka historier och det är så satans skönt att jobba ihop med en sån person.
Jag måste verkligen gå o glo på deras uppträdande!



Träffade L. Lotta idag och jag kom på att jag inte talat med henne på evigheter, nåt som jag derinitivt måste ändra på, vi bestämde att vi skulle ha en pratsession snart så det måste fixas till...




Har ni tänkt på vilken besvikelse det kan bli när man tror sig känna en person och den sedan helt plätsligt byter skepnad och är nåt helt annat, en reflektion till som jag gjorde idag.


Kommentarer:
Postat av: Robert

Det är alltid lika kul å jobba med dig med! Å ja, nästa fre är det du som går på showen! Det kommer bli toppen! Då kan ju du å L. Lotta gå! Perfa!



Å kom ihåg att man inte ska köra på en neger på cykel!

Det kan vara din cykel!!!

Postat av: Lilla Lotta

hej min goa vän....åh vad jag blev glad att se dig, det känns som om man vill vrida tillbaka tiden, när vi båda var på mobacka. Vill bara tala om att jag saknar dig kram

2009-10-25 @ 15:01:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits