Loppis..

...började dagen med. PRO loppis så det passar väl mig som den pensionär jag är. Jag gjorde nåra småfynd men blev lite besviken ändå för denna loppis brukar inbringa en 5- 6 påsar minst fyllda med bra o ha saker, denna gång kom jag bara hem med 2.

Svågern o jag har satt travet och räknar med vinst som vanligt ...;-)...

Min käre man åkte iväg för o köpa tv o kommer hem med en tv som är som en biosalongstv, vi höll på o garva ihjäl oss när vi installerade den i vårt pyttevardagsrum men vi kom på det att står vi ute på altan o glor s¨å är den helt perfekt.

Rundan är avverkad o nu ska jag bara softa i soffan

Kommentarer:
Postat av: Resledaren

Ja men du vet ju vad man säger...Den som väntar på nåt gott .......

2009-10-28 @ 17:33:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits