IDOL part two o akututryckning

Har slöat hela kvällen o glott på Idol. Jaa vad ska man säga..jag vet inte om det är konstigt ljud i vår tv men jag tyckte många lät ovanligt dåliga.

I vilket fall Calle är fortfarande en utav mina favoriter även fast han tappa texten ett antal ggr ikväll..
Tove är skitbra
Och sedan får Niclas en hel del kredit av mig ikväll!

Kollegan ringde efter sitt arbetspass o var i nöd, hon hade låst in sin bil nyckel o eftersom jag en gång i tiden faktiskt var med i scouterna så löd mitt motto : alltid redo ikväll så jag susade snabbt in o räddade henne i Örebro.

Baileysen är ju slut så nåt sånt hade jag inte intagit som tur var för henne.

Kommentarer:
Postat av: Kollegan

ja det va tur du inte vart med till Turkland & fyllt på barskåpet.....tack snälla:)Tur det finns såna som du=)Ja annars kanske det finns personal att hyra!!!

2009-10-10 @ 22:41:47
Postat av: Annie

Haha! Jag gillar o hjälpa dom jag tycker om.

Dessutom hade det säkert blivit väldigt dyrt om du behövt hyra, och dessutom hade det säkert tagit väldigt lång tid att ta sig hem, beroende på vilken chaffis du fått, en del företag är ju rätt så oseriösa o sätter upp tid hit o dit.

2009-10-11 @ 16:52:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits