Här är ditt liv"



Satt o slökollade på reprisen av Här är ditt liv, Stina D var med denna gång.

Jag kommer ihåg när det gick för evigheter sen o Lasse Strömstedt var med. Jag blev som helt klistrad vid tvn under det pogrammets gång. Jag både grät o skrattade om vartannant och blev så satans berörd av vad han hade att berätta om sitt liv. Jag tror  att hans lilla lilla mamma var med och när hon kom in fick jag rysningar i hela kroppen. Jag vet att jag tänkte efter det programmet att journalist ska jag bli så jag också får vara en del av dessa resor man kan få vara med i. Men men, det var ju fortfarande drömmarnas tid då.

Efter detta avsnitt satt jag som besatt gång efter gång för o få uppleva den där känslan igen, men det blev aldrig så.

Jag har varit på ett par föreläsningar av denna man och dom var lika fascinerande dom, han var en duktig "pratare"



Kommentarer:
Postat av: Syrran

Ja,han var en speciell man.Tänk om man kunde få tag i en repris med det avsnittet när han var med i "Här är ditt liv".Jag hörde också på en föreläsning han hade här i V-åker,har en signerad bok av honom från den gången,o den boken är läst måååånga gånger!Han gick bort alldeles för tidigt....

2009-10-04 @ 19:38:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits