Efter jobbarhelg

tar man rätt på alla ting i hemmet. Idag har jag röjt en bod o kört grejjer till auktion, o på auktionskammaren hämtade jag mina grejjer som jag köpt i helgen. Jag blev av med STORA Grejjer o får Hem SMÅ. Alltså det finns fortfarande plats för lite mer :-)

Fikade hos BiPitt o slängde ut en liten tråd om att hon kanske skulle ta tag i schema..men hon nappade inte riktigt..:-/ jaja hon har fullt upp med sitt :-)
Har skjutsat morsan, handlat, o postat..

Intensiv dag

Nu ska jag bara göra resten

Kommentarer:
Postat av: Syrran

.....Å här ser det likadant ut som när jag lämnade huset på morgonen,en konstig känsla.Är ju van att man får börja plocka upp och torka upp efter andra!

2009-10-19 @ 18:12:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits