Vaaa???? Vasadu??



Det här är vad jag kommer behöva införskaffa mig inom en snar framtid. Jag höll på att bli tokig idag på VP när Robert skulle försöka viska små diskussionsgrejjer till mig o jag hörde inte ett skit. Hela tiden : Vaaaa vad sa du, jag hör inte en gång till osv osv.
Förmodligen har mina öron tagit mer stryk än vad jag trodde av alla dessa infektioner och det är rent ut sagt skitjobbigt.

För övrigt så hängde jag inte med riktigt på allt som blev sagt idag, är alldeles för ovan att arbeta efter mål och målbeskrivningar, närmare bestämt har jag nog aldrig gjort det.
I Hallsberg förekom ju inget sånt och de få ggr vi försökte få till det så blev det genast nermalet i nån gammal påse.

I vilket fall, trots min ovana tycker jag det är ett bra arbetssätt att utgå ifrån, speciellt när man vet att det man gör är för brukarens BÄSTA och inget annat. Och det BÄSTA kan ibland vara att säga ifrån, att begränsa, och brukarfokus behöver inte bestå av att hela tiden övermata med saker som brukaren vill ha och ber om.
Det är förbannat skönt att höra från folk som är Proffessionella och har stor kunskap inom detta område




Kommentarer:
Postat av: Gittan

Fick ni inte lära er att man ska muta med bullar..

2009-11-06 @ 21:40:50
Postat av: annie

Nej vi fick ju inte det, och inte fick vi lära oss att det ingick i uppdraget att ta hem brukare på julafton ex, eller att fota privatpersoner som var på krogen eller skicka inbjudningskort till höger o vänster eller.......går inte att rabbla allt, listan kan ju göras lång

2009-11-07 @ 08:48:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits