Talsvårigheter

Den mörkhyade på jobbet har gett mig talsvårigheter!

Det började med att han i all sin enkelhet bara kommenterade lite hur jag lät när jag har gått o tännkt på nåt o sen ska säga eller fråga. Ingen big deal alltså, bara en liten reflektion i största allmänhet.

Men det har blivit som ett tics i mitt huvve så nu varje gång jag ska säga nånting så ringer hans röst i huvvet o när jag väl ska prata kan jag inte reglera röstläget o jag får skakig röst o låter som en helt annan person!
Dessutom blir det obegripbart det jag säger för jag tänker hela pratstunden på detta.

Det kanske blir en tillbudsrapport av hela skiten eller kanske till o med ett AJ, rapport som arbetskada!

Kommentarer:
Postat av: Den mörkhyade

Hahaha, du e så knäpp! Sjung ut har vi ju bestämt!:)

2009-11-22 @ 12:53:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits