Skallebank har jag..

men då för att se det positiva i allt så betyder ju det att jag har nåt ha ont i! Hoppas skiten går över till i morrn för då är det dags för schemaprat o schemaskriv o då behövs det allt att alla celler fungerar!

Givetvis dagen till ära så hade ett traderapaket gått sönder i frakten så jag har fått ett långt mail om mitt nochalanta beteende i att packa dåligt, jag blir så trött för som den vana traderare jg är så vet jag vikten av packning, och om jag nu för en endaste gång har missat det så räcker det väl med att ta till denna evighetsmening: även solen har sina fläckar"

Tror jag ska skriva det som svarskommentar eftersom denna person med största sannolighet ger mig ett negativt omdöme. Tycker jag blir en fin liten knorr på det röda som kommer stå skrivet

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits