OMG!

   Syrran o dom har ju flyttat o jag var där förut. O det visar sig att dom har ett megastort grovsopsrum där!

Min lillasyster tycker inte om att riva i gammalt skit, men det gör ju jag så jag tvingade med henne in där. O jeesus vad mycket bra o ha saker ala tradera jag hittade. Jag plockade ihop en rekorderlig hög, men vad fan, då kom nån granntant i samma veva o hon misstänkte säkert att det var ett stort brott på g att ske, så syrran blev sterrig och mer el mindre tvingade mig att lämna kvar min lilla hög.  Du får hämta i morrn vääste hon fram.

Så förhoppningsvis töms inte detta rum inom dom senaste dagarna, jag måste verkligen rota ige´nom det!

Kommentarer:
Postat av: Kollegan

Ja du är galen kvinna...hahha

2009-11-19 @ 06:09:17
Postat av: Jenny

Haha

2009-11-19 @ 07:57:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits