Julstjärnebestyr..

o gardinuppsättning ala galen! Jag bara avskyr detta med heminredningsgrejs för det ska alltid jävlas o kanaler är sydda för små, o så får jag inte dit gardinstångshelvetet och det rasar o trasslar in sig i allt!! Det är som ett jävla svettigt maratonpass o hålla på med detta!! Ska banne mig bekosta en sån stylingmuppa till detta!!

Sedan när julstjärnehel***t är på plats då lyser inte eländet. O jaa självklart provade jag den innan jag hängde upp den!! Den gick väl sönder på vägen!''

Råtteländet är infångat, en väldigt korkad råtta som gick till fällan utan ost, han kunde ju fått en smaskig sista måltid annars.


Kommentarer:
Postat av: Ann-Sofi

Gör som jag, skit i att byta gardiner. I år har jag desarmerat skaran av stjärnor och stakar, det som inte funkade sket jag i orkar inte leta efter vilken jäkla lampa som är paj.

2009-11-30 @ 18:16:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits