::

Käre tid vad dagen gick fort igår. Upp tidigt som vanligt sen hävde jag mig iväg för o försöka hitta en jacka, HBG har ju inget direkt stort utbud på affärer så den shoppingrundan var avklarad på 10 minuter med noll resultat.

Jag smet in lite på auktionen som var, o guud vad fina saker det var med denna gång! Det kliade riktigt i auktionstarmen men jag kunde inte vara kvar, la lite anbud så vi får se om jag får dessa prylar.

Iväg ner till dansen, jag släpade på mitt pris som negerpöjken skulle få.
Trots att jag hade det invirat i papper så fick jag en rejäl allergisk reaktion, händerna blev prickiga o svullnade upp. Gjorde ont som fasen så när jag väl stötte på honom var jag lycklig över att bli av med den.

Linnea dansade skitbra, och hon är så fin när hon glider runt på golvet. Ser ut som hon inte gjort annat. Men tyvärr verkar det bara vara jag som tycker det, tror domarna är mutade för det är alltid samma som vinner. Hon kom 3a förvisso i dubbelbugg och det är skitbra!!

Sedan bar det av på middag i Tarsta. Där satt vi o planerade inför en ev. kommande USA resa. Det skulle vara skitcoolt o åka dit!

Kommentarer:
Postat av: Ann-Sofi

Din Gudson är en riktig dansare också, på två veckor har han vunnit två discotävlingar, han är en fena, nu är det dags för pardans snart.

2009-11-22 @ 19:29:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits