En kortjobbarhelg

ovant att bara jobba lör sön men förbaskat skönt!

Var ute o småshoppa lite igår innan jobbet, men jag hade givetvis missat totalt att det var Hallowen så de flesta affärer var ju stängda. Otroligt olikt mig, Ica Maxi fick bli min shoppingaffär.
Jag fick en skitfin morgonrock av min käre sambo bl a.

Köpte vantar för det går åt nu o speciellt eftersom M är ett aktivt ställe med en massa utevistelse, då måste man ha kläder efter väder :-)

Är ledig i morrn, få se hur jag ska utnyttja den ledigheten, jag masar mig väl upp o går rundan iallafall, det kanske får räcka...

Kommentarer:
Postat av: Kollegan

Va härligt det lät med korthelg!!!

Ja du är väl som jag uppe med tuppen...

Kanske kan ta en runda ihop?

2009-11-01 @ 22:30:19
Postat av: Anonym

Javisst, jag är vaken nu(06:30) är du det?? ;-)

2009-11-02 @ 06:36:53
Postat av: Gittan

Undrar när jag ska komma in i dessa pensionärstider,jag är den eviga tonåringen

2009-11-02 @ 23:01:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits