Godegårds marknad



Här sitter Bibbi med man o pausar på denna marknad.
Det var faktiskt en kul marknad, jag är ju i vanliga fall inte superförtjust i såna tillställningar eftersom jag tycker att det oftast är same same vart tredje stånd.
Vi körde mc dit o det var skitläskigt en vägsträcka för det var så satans kurvigt o jag kände mig osäker som sjutton.
Man kan kalla mig bromskloss.
Sedan var jag visst på väg att krocka o det hade jag ingen aning om, jaja jag kom dit o hem o det var en mycket trevlig dag.

Inhandlat:
Korv
plånbok
ostkaka

Jag ville ha en tomatplanta men det är ju lite tricky o transportera hem, funderade på en höna med, jag kan ju ha lite hönsfarm här framöver o plocka in fiina ägg.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Vilken syn de hade varit, du på hojen med en stor tomatplanta fram och en skrikande höna därbak haha

2009-05-02 @ 09:54:12
Postat av: Anonym

Oj, a löjligt, va skulle den hönan heta då?

2009-05-04 @ 16:28:15
Postat av: Annie

Hönan skulle difinitivt inte heta Fru Dorff

2009-05-04 @ 17:32:36
Postat av: Syrran

Haha! Fru Dorff,den var bra!Annars kan du få låna Generalskan av mej,hon skulle säkert tycka om att åka med dej,hon bangar inte för nåt den hönan!

2009-05-04 @ 20:37:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits