Fair Play

Det funka inte med att publicera kommentarerna, så därför gör jag så här Suss.

Om det nu är några arbetsledare som läser, så tror jag inte mina döende tomatplantor, ev hönköp, ev voodoseanser som du hela tiden påtalar är av intresse för dom, faktiskt. jag håller dom högre än så. Läser dom och sedan kommenterar som du vill påskina att dom kanske gör, ja då är det sorgligt.

Du verkar ju läsa bloggen ingående så att du inte sett vem kollegan är tycker jag är konstigt, hon är med på flera bilder negerpojken, jaa det är kanske en utav den gamla gruppen men hon har sedan skrivit ut sitt namn fullt ut.

Jenny har inte ett skit med detta att göra.

Och det är bedrövlligt att gå så lågt att man går in o kommenterar min dotter o hennes utseende, rent bedrövligt.





Suss om Du anonyma:
Jag vill inte att det ska bli några missuppfattningar så var snäll ge inte mej skulden för anonyma kommentarer Det är så att ett stort antal inom Hallsbergs Kommun arbetsledare, mfl läser bloggen har jag hört Den som söker han finner .... Du har säkert tänkt på att det även är så att en del av dina "seans kompisar" inte vågar lägga in kommentarer med namn utan gömmer sej bakom kollegan, neger pojken mm Hur som helst så du har lyckats bra med din blogg !!! Det vill jag Gratulera dej till !

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits