Usch

jag tror jag trampat lite i klaveret at the work, för jag kanske gav ett förslag på en sak som jag egentligen inte skulle ha lagt mig i. Men det är ju så svårt  att inte låta bli att fundera o tänka o trixa lite med saker o ting som man tror kanske kan vara en lösning eller en underlättning eller what ever. Det var nog inte så bra har jag kommit på så här i efterhand. Och nu har jag ju som sagt inte nåt med såna saker o göra längre efter som det är timvik jag har, inget annat.
Vi får se vad som händer med detta.

I vilket fall, i mrogn är det intervjudags o nej jag är inget nervös än, kanske blir i morgon. Och sedan ska jag på ännu en intervju på måndag, jag kanske känner mer nervositet för den eftersom det är till nåt som är gammalt o prövat men ändock säkerligen jätteannorlunda nu.

Min önskning just nu:
Att få något lite mer varaktigt så kankse jag kan ta lite semester i sommar.
Jag behöver det




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits