Män som hatar kvinnor



jag ger den 5 spårvagnar, rakt av! Tycker dom har fått ihop hela första boken fenomenalt bra med tanke på att det händer så mycket. jag tror att även om man inte läst boken kan man få ett sammanhang o hänga med.
Kanske skulle det varit mer om Lisbeths bakgrund, där kan det kanske brista lite för de som ej har läst o vet.

För övrigt är karaktärerna klockrena
"Plague" är fet o skitigt o det är nästan så man känner lukten av skit när han är med i bild
Naomi är otrolig i sin roll som Lisbeth, tror hon hädanefter kommer att få heta Lisbeth.
Överförmyndaren ser äcklig ut och om det inte vore så att man visste att det var film, så skulle jag ta honom för det slime han är i filmen.

Gå o se den o gå i Kumla, då slipper ni den där satans reklamen:-)

Kommentarer:
Postat av: Jenny

filmen var helt ok blev mest besviken på att de inte visaede mer av den kvinnomannen han egentligen är mickael blomkvist, lite mer sexscener hehe...Och Erika berger hande jag fått intryck av att vara en snygg affärskvinna , tyckte hon mest såg sliten och ful ut....

2009-03-02 @ 08:07:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits