Kodnamn kryddparty!



Hädanefter får det heta så, alltid!

Konversation på jobbet:

Vad ska du göra i helgen då annelie?(Kocken?
Eeee jag ska hem till Lotta på...kryddparty
Kryddparty?(Kocken)...( under tiden har den yngre släntrat in o lyssnar)
ååå det är sånt där morsan går på jämt o handlar hem en massa krydda (den yngre)  (stort garv från mig)
Jaha säger jag, hon köper kryddor hon? Jaa då får du fortsätta tro det o jag ska inte avslöja vadsom handlas där
garvar garvar garvar

Å för att inte avslöja själva ingrediensen på kryddan så avslutar jag där...åå det är så svårt o återberätta men det var en sån himla kul avslutning på arbetsveckan.....

Till saken hör att jag känner ju mamman til den yngre å vad jag vill minnas har hon ju aldrig varit på kryddparty...jaa har hon sagt i allafall :-)

Kommentarer:
Postat av: Kocken

Haha, ja det var det roligaste på länge! Men lite krydda i tillvaron e ju aldrig fel!:))

2009-03-14 @ 23:43:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits