Fick

nya schemat idag o det ser helt ok ut, kanske lite för många tisdagar bara med tanke på min speedway :-) men det var det enda som var o klaga på.

Så sprang jag på 2 av mina gamla arbetskamrater  idag( uj jag har många gamla arbetskamrater) och dom kommer jag verkligen sakna nu, verkligen.

Men jag är glad över arbetet, tacksam.


Lite egoistiskt tänker jag vid mina svaga stunder att det hade ju varit lite "skönt" om inte allt verkat bli så himla bra "därborta"
Men å andra sidan så som jag har plöttrat så hoppas jag verkligen att det blri BRA

Oj oj vad rörigt det där blev...jaja what ever

Nu ska jag packa upp mina kryddor.....:-)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det blir nog bra men det hade varit superbra om du oxå hade varit kvar! Fulländat liksom! Du är redan saknad!



Haha, har du stort kryddskåp?!:))

2009-03-30 @ 22:29:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits