Dubbla budskap

Blev lite fundersam idag efter en för mig, i min värld, diskussion på jobbet.
Det är en god egenskap att säga vad man tycker o tänker, så sägs det ju alltid.
Och att disskutera saker och ventilera tankar högt tycker jag är intressant o roligt.

Men, det blir mindre kul och svårare att fortsätta med sånt, när man nästan blir nerpålad i marken bara för man uttrycker en tanke el, en åsikt el, fundering om knepiga regler.

Sedan om det är facket som bestämt, el örebro kommun är oväsentligt. Det måste gå att tala om saker utan att det direkt måste betyda att nån utav parterna i diskussionen ska behöva inta nån slags försvars position.

Jätekonstigt blev det idag....lär jag ju säkerligen fundera på inatt

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Håller med dej att det är en god egenskap att säga vad man tänker och tycker men man får även ta mycket skit då Det gäller att vara stark nog att klara det

2009-04-02 @ 21:07:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits