Det

var så fint hemma hos Lotta. Så varmt o ombonat o lite gott o blandat i stil o möbler. Hennes lgh går i gammal stil o trägolv fanns det. Jag verkligen gillade det.
O jag tyckte det var häftigt att hon har draperat väggarna med fotografier i hallen, jag har själv nyss påbörjat ett sånt projekt och tänkte ett tag att det kanske ser konstigt ut att alla man gillar hänger i hallen.

Men min känsla när jag klev in hos Lotta var att det var välkommande.

För övrigt var det trevligt, fnissigt o emellanåt stora garv för "kryddorna" ser emellanut som nåra attrapper till nån science fiction film, det är konstiga modeller o man sitter o klurar på hur de egentligen ska användas för att fylla en funktion:-)

Men det är ju bara o ta reda på....hehe

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits