Dagen



på jobbet innehöll maträtt med denna vackra frukt, tyvärr är det ju så att jag inte tål den men det visste ju givetvis inte kocken om så inga skugga ska falla över honom, och än så länge har det inte börjat klia*hehe

Blev lite reminder om ett antal tårtor som blivit gjorda under årets lopp, alltså också en påminelse om hur många tårtor jag missat :-)

Onsdagar har nästan blivit garvdagar.

Fick ett litet sammanbrott bara under en ytterst kort stund då jag fick reda på att Akademikern i HBG fortfarande sitter o har mundiarre om mig.

voodoooo time!



Kommentarer:
Postat av: Kocken

Usch, man kunde ju ha fått stått till svars för mordförsök på kollega, mordvapen: Ananas!:)

Men nu ska jag komma ihåg det! Tur att du mår bra!



Å för mig så har jobbdagar med Annelie blivit garvdagar!:))



Ses imorrn!

2009-03-12 @ 00:57:05
Postat av: Jenny

ohh ska lägga det på minnet Ananas bra att veta haha

2009-03-12 @ 08:47:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits