Aj!


Jag har ont i mitt öra, o nu har jag varit till läkarn men det var ingen öroninflammation, nej nej.

Antingen är det mina tänder som spökar, det påtalade hon ett antal ggr att jag måste prata med min tandläkare om och jag påtalade gång på gång att jag håller på med mina tänder och jag har ingen tandvärk

Annars kan det vara en inflammation i sköldkörteln och är det det så måste jag behandlas med cortison o det tycker jag är skitjobbigt för av cortison blir man svullen o jag klarar av att vara halvfet med näppe men att bli svullet fet med, det verkar skiit jobbigt!

Så fm har jag varit på en massa provtagningar och jag skulle få svar på onsdag, fram tills dess var det bara att fortsätta knapra värktabletter så det är vad jag ska göra nu.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Stackare , vi får hoppas på det bästa att det inte är något och att du slipper cortison... Krya på dig

2009-03-16 @ 14:48:12
Postat av: lotta

krya på dig vännen.......kram lilla

2009-03-16 @ 17:08:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits