Ågren har jag

för jag råkade häva ur mig ordet turkkärring i fel sällskap. Inte bra av mig, inte moget, men just då hade luften gått ur mig totalt o jag var bara  tvungen o häva ur mig o ordet jag hade i huvvet blev givetvis till uttalade ord.
Jag måste lära mig att vissa saker jag tänker i huvvet det ska stanna där med.
Till mitt försvar var att dom råglodde, pratade, pekade o hade det varit en svensk hade jag förmodligen kallat dom skitkärring vilket iof inte är bra men det jag vill ha sagt är att det var inte just Turkland som var det avgörande.

Ingen som inte har arbetat som vi gör, kan nog förstå hur trängd o utlämnad man kan vara i vissa situationer.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Helt rätt , jag hade gjort likadant

2009-03-12 @ 21:10:50
Postat av: Robert

Helt rätt! Om det var en turkkärring så var det ju!:) Det hade jag med sagt å jag e ju ändå blatte!:)

Men du va iaf superduktig som löste den där situationen så bra!

2009-03-13 @ 02:07:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits