kul att se Alexx o Johns hus. Där bor dom bra! Synd bara att jag glömde min kamera, typiskt!
För övrigt så blev det en liten tur på dryga 20 mil o jag körde skitbra precis hela vägen. Kändes som jag inte gjort annat:-)

Vi stannade vid Hjälmargården på vägen dit o där träffade jag en gammal bekant från förr, kändes kanske lite krystat först men det var bara att babbla på.

Sedan en liten tur ut till Smedstorp, där var det största problemet, denna grusväg, var nog den sträckan som tog längst tid. Jag hatar grusväg o rullgrus.

En mycket bra dag!

Kommentarer:
Postat av: Marie

Kul att du kom å hälsa på när du ändå åkte förbi:/

2009-07-15 @ 20:32:15
Postat av: annie

Jamen pullan......nu vet jag ju var du bor va...?!

Közzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2009-07-16 @ 16:18:28
Postat av: alexandra

de va trevligt att ni kom hit!o de såg ju riktigt bra ut när du körde <3

2009-07-19 @ 16:50:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits