Idag

har jag varit med lilla Gumman till vetrinären.
Nu är det så här att jag har skapat en anorexikatt av henne, jag har gett henne alldeles för dåligt med mat under tiden hon gått med bäbisar och nu efteråt. Ändå tycker jag att jag konstant har matat henne så fort hon bett om det. MEN det är det somm är själva grejjen, mammamu ska inte be utan det ska stå mat framme konstant så hon kan äta när som hur som osv.

Så nu ska jag dieta upp henne till en knubbiskatt innan hon ska steriliseras, det var så hemskt att det var på detta vis,

Hädanefter ska hon få leva ett liv i lyx vad gäller mat och jag ska föda henne med det allr bästa,

Lilla Lilla

Kommentarer:
Postat av: Ann-sofi

Inte undra på att hon släpat hem alla handa djur, hon har varit hungrig den lilla snuffsen.

Krakars katt.

2009-07-21 @ 11:17:28
Postat av: Jenny

Stackars kisse,Du får ge henne en lyx middag med sork,räkor och grädde..Hoppas hon mullar på sig..

2009-07-21 @ 17:30:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits