Dagen idag har bestått av..

,,,kafferep. Ett på f.m, jag , kollegan och H hade date vid torget i HBG. Satt o slabba kaffe o pratade lite old memorys.
Efter det åkte jag upp till BibbiP. Där avnjöt jag en väldigt god hembakad kaka, sittandes på altanen. Ett sjuhelsikes åskväder brakade förbi med ihällande regn så vår konversation var högljudd.
Vi satt en stund o gapade mest VAAAAAaaaaAAAA????? hela tiden:-)
Det är i vilket fall som helst bra att nån annan ibland sorterar upp lite i hjärnan på mig.

Vidare en tur till stan för att kolla in en mc,
Visit på Pizza Hut.
Och dit ska inte matglada åka, jag föll nästan i gråt när jag såg min minipizza som kom in, inte större än de pizzor som finns i frysdisken till en kostnad av 103 kr. J´S var om möjligt ännu mindre. Så själva måltiden bestod av en halvtimmas väntan och sedan 10 minuters ätande.
Smaken var det absolut inget fel på!, men som sagt...mini mini


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Hmm vilken härlig dag med massor av mat , synd bara på pizzan.Men då vet jag att dit kan man åka om man vill käka mellanmål..

2009-07-08 @ 21:22:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits