Lördagsmorgon

och jag är ledig o redan uppe. Det är inte bra detta.

Igår slutade jag på Backa. Konstig känsla, helt plötsligt känns det inte avslutat där, trots mina tveksamheter till en början.
I vilket fall nu är det som det är. Mitt eget val o det går inte att göra nånting åt det nu.

The HBG story ska jag nån gång skriva en bok om.
Det jag vet nu är att det ska till ett nytt möte, troligtvis måndag för att återigen " reda ut " det här, jag vet inte riktigt vad dom har i tankarna.
Det som skulle behövas redas ut är hur arbetsledarna har det med kunskap inom sitt område. Dom kanske helt enkelt borde gå en kurs i arbetsrätt, pedagogik eller föresten, uppdatera sig överhuvudtaget.

Det slösar så mycket energi, både från dom och mig men eftersom det inte finns någon tydlighet så måste det bli så här nu, varje fall i mitt fall.

Ska nog bege mig till en auktion idag, jag måste få förlusta mig lite bland gammalt skit.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits