Årskrönika

I morse när jag åkte till jobbet så sammanfattade jag år 2008 i huvvet. Jag kom fram till att 2009 kan absolut inte bli värre än vad året som var blev. Kanske kan det bli lika jobbigt men inte värre.

2008 gick för runt med bakslag

Januari bjöd på svåra tråkigheter i familjen
Helvetisk periods fram till i början av april
Då kom skiten med jobbet
Sedan ett upplyft med Linnea
Lite återhämtning
Ingen semester
Det börjar bli stabilt med det personliga
Hösten kommer
Dags att tänka om
Erbjudande om jobb på Mobacka vilket gjorde att jag kunde känna att det var inte JAG som var helt fel 
Det rullar på
Njurbäckeninflammation
ont ont
Bilköp
Bildöd
Trassel med bilfirma
Bilköp av skitbil
Gillar den
Finbil inlämnad

Och sedan var det ett nytt år!!!

Erfarenheter:
Att hur fasen det än är o hur lågt det än går, så finns det alltid något som gör att man klarar av att kravla sig upp.
Och trots att man tänker: inte mer nu" så fixar man det ändå när det kommer mer.
Att det finns alltid några få personer i ens omgivning som hjälper en att stå fast i marken trots att det blåser stormvindar
Att genom dessa erfarenheter har jag förhoppningsvis blivit ännu mer rik på att klara av att hantera, inte se allt i en fyrkant, att se allt inte bara det jag vill se
Så önskar jag iallafall att det skulle vara!

Kommentarer:
Postat av: Alexandra

Du är så smart & ser bra på saker o ting ,min moster!

Hoppas ditt 2009 blir fantasktiskt,de förtjänar du!

2009-01-02 @ 17:01:34
Postat av: Anonym

Du är så smart & ser bra på saker o ting ,min moster!

Hoppas ditt 2009 blir fantasktiskt,de förtjänar du!

2009-01-02 @ 17:01:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits