Alltså

klarhetsmötet idag gav inte ett skit, jag vet fortfarande inte riktigt vad dom tänker, o jag begriper fortfarande inte riktigt hur dom ser på andra människor.

Hela historien är mest bara pinsam, grejjen är att det är jag som känner mig mest pinsam o dum, fast egentligen om jag tänker efter, vad ska jag ta den rollen för?

Mötet på backa var nåt som inte tillhörde mig längre egentligen, men jag var ändå tvungen att gå dit för o höra vad som skulle sägas om tjänsten, hur planeringen var m.m

Dagen har annars bestått av att jag tröstätit så nu mår jag illa.
Här är dagens matlista:
Macka
Tårtbit ggr 2
Bakelse
Wienerbröd
Mc d

Helt jävla sjukt, jag måste återigen försöka garva åt hela historien..'

Jag har begärt uppsägning med kompensation

Och med tanke på att HBG fick mig att säga upp 20 årslöner ungefär( om man räknar med att jag bör leva 20 år till) så borde dom ge mig det.

Men å andra sidan ska jag äta det jag åt idag framöver, lär jag nog äta ihjäl mig inom loppet av 2 år

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Älskade du, det är gott att din sjuka humor kan ingen ta ifrån dig. Stå på dig, annars gör någon annan det.

Puss

2009-01-30 @ 15:21:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits