Mellandagsrea

Jag fick för mig att jag skulle shoppa loss idag. Men eftersom jag har fobi för stora folkmängder så tänkte jag klokt att jag åker in till stan.
Men herregud vad folk det var där! Överallt! Det brukar ju gå så himla smidigt o handla så men inte idag, tyvärr!!

Så det blev inventering av kupan,  där har jag aldrig varit förut konstigt nog o jag hittade massa bra o ha saker.

Bara Vara blev kaffepausen, 30 kr koppen för kaffe o sen en 5a för påtår(snålvargen slog till)

Sedan in till Hallsberg för lite shopping på Lindex.

Det blev en pyjamas

Ska du köpa en pyjamas nu IGEN säger J, hur många har du egentligen?

UNdrar om jag ska tolka det som att han alltid tycker jag går i det:-)


Kommentarer:
Postat av: ¨Bi p*tt

Han kanske hade hoppas på ett raffset istället.. ha ha .. jag har oxå gått över till pyjamas

2009-12-28 @ 23:08:42
Postat av: Annie

Skulle jag vara jhan, så skulle jag vara glad så länge raffset uteblir :-))))

2009-12-29 @ 10:55:49
Postat av: Kollegan

Nej men så du säger...Vi med 25årings-kroppar!!!!

2009-12-29 @ 12:23:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits