Kroniska öron!

Tydligen är det så att jag fått kronisk öroninflammation, alltså jag kommer alltid ha inflammationer som blossar upp o då får jag ta mig en pencillinkuromgång. Det är vad som blev sagt nu på sista läkarbesöket. Och det kan  jag väl lära mig o leva med men det är lite irriterande o veta att det kanske hade varit annorlunda om jag fått rätt medicin o hjälp direkt.

Jag avskyr o vara hemma från jobbet, men var tvungen så nu har jag fyllt upp medicinskåpet igen med diverse.

Nya medicinen gör att jag blir förvirrad( jag skyller på den i allafall) vilket verkligen märktes igår n'r jag var igång igen o jobbade, inget kopplade som det skulle o Båbert blev förmodligen galen på att jag frågade om samma saker iett.
Men det får han ta! Vi var uppe en sväng på stan i vinteryran, och mitt lokalsinne i kombination med en lätt förvirrring gjorde nog att han fick känna det som att han var ensamarbetare

Gud vad kul det är att garva!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits