Jag vet inte

hur de senaste dagarna har varit. Förvirrad är jag, men nu mer än nånsin. Känns inte som jag gör nåt vettigt och jag avskyr verkligen o påbörja saker som inte riktigt blir slutförda. Skärpning på mig själv nu va!

Idag fick jag en himla fin present av negerpojken, en påse lussebullar. Då blev jag glad....;-)
Detta resulterade i att jag ville baka egna bara för o överträffa ICAs godingar.

Givetvis hade jag glömt den viktigaste ingrediensen- saffran- så när jag väl kom hem med allt utom det, fick jag ett smärre psykbryt. Vid ett svagt tillfälle tänkte jag att nu blir det bara köpta bullar hädanefter men efter en stund
besinnade jag mig o åkte ner o handlade på mig saffran så nu har jag lite sånt på jäsning.
Få se om det blir samma flak hemma som på jobbet

Kommentarer:
Postat av: Lilla Lotta

Jag vill oxå ha lussebullar.....när blir det fika ? Saknar er ...kram

2009-12-04 @ 07:32:02
Postat av: Annie

Aaa du är välkommen precis när du vill!!!



Vi kan ha en glögg o lusseafton här!

2009-12-04 @ 10:44:59
Postat av: Jenny

Jag vill också ha men min diet tillåter tyvärr inte lussebullar...Måste ha bort ladugårdsdörren:)

2009-12-04 @ 18:09:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits