...

Idag var det presentationsdags för nya schemat o det gick faktiskt riktigt bra trots att det blir stora omställningar för en del, återigen, vilken skillnad mot stället för länge sen...
Men sista ordet är givetvis inte sagt än o en del förändringar kommer det kanske att bli fortfarande.
Det är tråkigt att det är sånt manfall på jobbet, mycket av det som är inspirerande med brukarna kommer i skymundan för att det är så mycket praktiskt som ska fixas.

Idag fick jag också reda på att jag har en tillsvidaretjänst nu istället för vikariat. Och det känns SÅ skönt, då behöver jag inte oroa mig över att behöva jobba vaken natt igen. Det var inget för mig även fast själva arbetsplatsen jag jobbade på var helt ok!


Å satan så kallt det blivit nu, när jag skulle hem fick jag inte upp bildörren o jag hade parkerat alldeles för tight mot staketet så jag kunde inte gå in från andra sidan(pga av min tjockisstorlek) så då fick lakritstomten vara min räddare i nöden eftersom han är så spinkig o kunde ta sig in i bilen o knuffa upp dörren. Hur skulle jag klara min dag utan han ;-)


Kommentarer:
Postat av: Kollegan

Tänk va bra att ha en egen tomte=)

ja du får väl va min..haha

2009-12-17 @ 12:46:41
Postat av: Robert

Jag kanske ska erbjuda mina tomtetjänster i jul!:)

2009-12-17 @ 15:30:29
Postat av: Annie

Jaa!!! Haha!

Annonsera: Alternativ Jul, Svart tomte uthyres!

2009-12-17 @ 16:50:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits