Biljakt

Ja jag skulle ju ha fikat lite med jenny idag men fick avböja igen, får nästan lite dåligt samvete att jag avbokat ett par ggr nu, men vad fan ibland kör det bara ihop sig!

I vilket fall denna dag blev det en glutt på en ny skitbil. Skitbilen var  liten o söt men ack, den hade varit krockad!
Så kanske är det lite danger danger o köpa en sån med tanke på att det kan vara ramsnett o hjul slappt o diverse annat.  Men man kan inte räkna med så mycket egentligen eftersom jag inte har nån större lust att kasta ut 30-40 tusen på en bil. Thats me!

Ledig nu ett tag
Skönt!

Jag behöver vila skrattmuskeln lite
     

Kommentarer:
Postat av: Jenny

dåligt samvete behöver du inte ha , jag shoppade som en tok istället och fick alla julklapparna klara:)..Vi får försöka igen veckan som kommer

2009-12-11 @ 20:56:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits