Älskar mina..



adventsstjärnor och nu äntligen är dom uppe. Jag hade en innan o har väntat in den andra på posten, den kom igår. Min käre sambo fixade till kontakten omedelbums så nu hänger dom där o bara är så fina!
Det är ju förstås inga nya saker utan auktion o traderaköp, men jag är så nöjd!

Morsan sydde min gardinkappa så det är dubbel lycka nu, att jag slapp hållas med det själv. Det hade inte blivit bra.

Nu ska jag slänga ut lite grejjer på blocket.

Inget som är i behov av ett:
Kassaskåp
Element
Eller en ljuddämpare till en BNW :-)

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Åhhh så fina stjärnor...Får nog ta en sväng förbi ngn kväll och kolla in dom och kanske smaka på en lussekatt:)

2009-12-05 @ 22:44:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits