Så där

..jag tycker det var bra att suss hittade min blogg, för nu kan jag gå vidare, när hon
vet vad jag tycker o tänker. Det skulle ha behövats uttalats redan när vi fick gå, men tyvärr fick vi inte vara med på mötet utan Bibbi fick ta en hel del tråkigt nog.
Att hon hellre fjäskar, ja det har vi ju märkt både en o två ggr, sedan kan man ju diskutera i oändlighet för vem fjäsket egentligen ska gynna, jag är på det klara med vad jag tycker om den frågan.

Och angående elakheten som jag besitter - kanske jag är, kanske jag blev, jag gjorde det jag blev tillsagd o göra,


Hon kallar mig hämdlysten, bitter m.m
Och som jag sagt tidigare bitter har jag varit men mycket pga att inget har riktigt blivit uttalat av det jag känt. Och bitter har jag blivit pga av henne. Men nu är det uttalat - skitbra - inge mera bitter
Och med tanke på hennes kommentarer att hon lämnat allt bakom sig, tydligen inte eftersom hon har haft de utlägg hon har här. Så det måste ju ha varit minst lika bra för henne.


Så Suss det är väl jättebra att veta var vi har varann, då behöver du nte göra dig till o vara trevlig om vi stöter på varann.
Jag Hämdlysten?
Ja inte tänker jag önska dig allt gott för det skulle jag aldrig kunna stå för så det kanske ingår i ordet hämdlysten.
Jag avundsjuk?
Nej nej, jag skulle aldrig vilja ha ditt sätt, jag blev avis på att just du vann pengar men det har du väl läst redan tidigare här. Jag tycker dom pengarna kunde ha gått till nån som är mer värd det.

Och mina små rara dockor, dom förtsätter jag med.

Snipp snapp snut, nu var sagan slut!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits