Ojojoj

Här har det visst varit lite turbulens medans jag jobbat!

Angående min bitterhet, ja jag är bitter, ledsen, sårad,  besviken, och det har jag varit ett bra tag. Vissa dagar går bättre, andra sämre. Många ggr har jag varit så down i mitt självförtroende, jag har varit livrädd för att göra "fel" så skadad att jag inte sov en hel natt pga att jag glömt att ta ut en sop påse.

Jag är inte avundsjuk på dessa människor som startar bolag, jag försöker bara förstå hur det är funtat. Och eftersom det är så pass många som känner lika så behöver vi älta.
Jag kan aldrig mer jobba som assistent, thats it och det är inte pga att jag är dålig på det

Att vi sedan tar till lite voodo dockor som ett rent skämt ja det må vara tragiskt som det har kommenterats nånstans. Men det bjuder jag på.
Det kan aldrig bli lika tragiskt som den process som varit.

Nånstans hjälper ironi

Angående min kreativitet förutom nålstickande, kreativiteten är det inget fel på

vad tycker du om mina nya gardiner t ex?

Kommentarer:
Postat av: Suss

Jag var med på "den gammla goda tiden" så jag vet att både du och en del andra assistenter inte alltid kom överens med "brukaren" En sak är säker jag är hellre "fjäskig" ( som du kallar det ) än "elak" mot min brukare Jag har säkert inte alltid gjort rätt heller Det jag mest ångrar är att jag inte alltid hade mod och ork att stå upp för brukaren Jag var och är där för att brukaren ska få ett bättre liv och inte sämre Du och jag tyckte sällan lika och stog varandra inte speciellt närma

Jag kan heller aldrig förlåta allt som sagts/gjorts mot mej och en del av mina arbetskamrater, men jag är inte bitter utan jag har försonats med det som varit och önskar dej och dom andra som är med dej ALLT GOTT !!!

PS.Jag tycker som Ann-Sofie våga skriva namn och stå för din åsikt

2009-04-11 @ 11:14:58
Postat av: Anonym

2009-04-11 @ 11:23:45
Postat av: Kollegan

Ja du ska veta att allt jag gjort har jag gjort för jag trott det varit det bästa och inte för att vara"elak" som du kallar det, ja och nu har det kommit fram mer saker som man antingen har gjort eller inte gjort men allt jag har gjort där nere har visst varit"fel" har man gjort nåt rätt????

Ja det är så jag känner men jag börjar undra vet du inte vad du sagt & gjort? Nej och jag kan aldrig förlåta dig vad du gjort mot mig och alla andra avdankade, bara så du vet!

2009-04-11 @ 19:28:23
Postat av: annie

Jaha så vi gjorde livet sämre...

2009-04-11 @ 21:04:44
Postat av: bibbi

Den gamla goda tiden skriver du!!Var den så god,det är tydligen bara du som tycker.Hur många är kvar?Låt mig räkna en,EN ja det blev bara EN konstigt! Hur många har passerat revy 1,2,3,10,15 orkar inte räkna!Men en sak är säker det kan omöjligt vara fel på alla,eller brist på personkemi..

2009-04-11 @ 21:05:59
Postat av: bibbi

suss..Sen pratar du om kreativitet.Hur kreativ har du varit..Den enda kreativitet du har visat är att dölja dina egna brister genom att klanka ner på andra,och låtsas vara felfri

2009-04-11 @ 21:14:00
Postat av: Kollegan

Ja du suss alla som har kommit i din väg har ju fallit som käglor en efter en.Det har ju aldrig varit nåt fel på personkemin förrut, men tydlihen så blev det det på vägen.

Ja och jag har ju oxå varit me på den gamla goda tiden, men god , nej pyttsan heller....

Fin fasad ut men sen när man minst anar det så kommer KNIVEN

2009-04-12 @ 09:26:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits